W naszej firmie przygotowaliśmy różne warianty z zakresu outsourcingu IT. Dzięki naszym zasobom – wspomożemy działanie Twojej firmy we wszystkich działaniach w obszarze informatyki. Możemy zająć się oprogramowaniem w Twoim systemie, sprzętem komputerowym i urządzeniami peryferyjnymi.
Masz problem z przeglądarką? Specjalnie dla Ciebie zainstalujemy potrzebne aktualizacje i wtyczki. Jeżeli nie wiesz czy możemy Ci pomóc – skontaktuj się z nami. Sprawdzimy czy nasza oferta obejmuje rozwiązanie Twojego problemu i wspólnie zdecydujemy co zrobić.
Opieka nad sprzętem komputerowym, oprogramowaniem i urządzeniami peryferyjnymi
Dzięki usłudze outsourcingu oszczędzasz czas i redukujesz koszty do minimum. Nie musisz robić wszystkiego sam, możesz oddelegować wszystkie swoje działania związane z IT lub tylko ich część. Z chęcią odciążymy Ciebie lub pracowników Twojej firmy. Możesz zdecydować się na stałą współpracę w formie outsourcingu IT lub na jednorazową obsługę informatyczną Twojej firmy.
Działania, które wchodzą w zakres naszych usług, to m.in.:
• konserwacja infrastruktury LAN,
• naprawa i bieżąca konserwacja sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych,
• wykonywanie kopii zapasowych plików,
• instalacja i konfiguracja oprogramowania,
• doradztwo informatyczne,
• zarządzanie posiadanymi przez firmę licencjami.
Działamy stacjonarnie na terenie Szczecina i powiatów: Stargardzkiego, Polickiego i Gryfińskiego ale udzielamy pomocy również online, jeżeli tylko jest to możliwe. Niezależnie na co się zdecydujesz – dajemy gwarancję wysokiej jakości usług i terminowe działanie. Zapraszamy!
Specjalnie dla Ciebie przygotowaliśmy aż trzy różne warianty usług z zakresu outsourcingu IT. Zapoznaj się z nimi i wybierz to, co będzie dla Ciebie najbardziej korzystne.
Wariant I – pakiet sprzętowy
Cena usługi zależna jest od ilości sprzętu będącego na wyposażeniu klienta. Czas reakcji do 4 godzin od zgłoszenia problemu. Nielimitowany czas na rozwiązanie problemu. Nieograniczona ilość wizyt.
Lp |
Nazwa |
Ilość sztuk |
Cena netto za szt. |
1. |
Komputer/notebook |
1-4 |
140,00 zł |
2. |
Komputer/notebook |
5-10 |
120,00 zł |
3. |
Komputer/notebook |
11 i więcej |
do negocjacji |
Wariant II – pakiet godzinowy czas reakcji do 4 godz.
Cena usługi zależna jest od ilości zakupionych godzin. Po wykorzystaniu pakietu godzin usługi fakturowane są według standardowej stawki 180,00 PLN/godz.
Lp |
Nazwa |
Ilość godzin |
Cena netto za godz. |
1. |
Instalacja/konfiguracja/kopia zapasowa |
1-4 |
120,00 zł |
2. |
Instalacja/konfiguracja/kopia zapasowa |
5-10 |
110,00 zł |
Wariant III – pakiet godzinowy czas reakcji do 24 godz.
Cena usługi zależna jest od ilości zakupionych godzin. Po wykorzystaniu pakietu godzin usługi fakturowane są według standardowej stawki 180,00 PLN/godz.
Lp |
Nazwa |
Ilość sztuk |
Cena netto za szt. |
1. |
Instalacja/konfiguracja/kopia zapasowa |
1-4 |
100,00 zł |
2. |
Instalacja/konfiguracja/kopia zapasowa |
5-10 |
90,00 zł |
Przykładowa lista usług wchodząca w skład pakietu:
- Konserwacja infrastruktury LAN,
- Naprawa i bieżąca konserwacja sprzętu komputerowego,
- Wykonywanie kopii zapasowych,
- Instalacja i konfiguracja oprogramowania,
- Doradztwo informatyczne,
- Zarządzanie posiadanymi przez firmę licencjami,
- Pomoc zdalna w sytuacji gdy rodzaj awarii oraz warunki techniczne umożliwiają takie działanie,